boy, i never let you go

Idag är det söndag och det menas att skolan börjar imorgon, detta lovet känns som det började igår. Har spenderat lovet med mina underbara vänner. Ge mig ett till lov, please!

Uppdateringen denna helgen har varit usel, men tänkte göra en liten kortfattad text om helgen! I fredags var jag med Mawlien, vi va i stan och åt pizza. Träffade även på Dijana, saknar de gamla tiderna. Senare på kvällen åkte jag in till stan och var lite med sara på hennes jobb sedan mötte jag upp malin, vi träffade massa vänner och hade fun. Mamma väckte mig 9 på lördagmorgonen för vi skulle in till stan och träffa min syster och underbaraste Tille, där blev de fika och lite shopping. Malin orkade inte gå upp vid nio tiden så hon låg hemma och sov tils fyra, latis. När vi kom hem så grillade vi massa god mat. Sedan kollade vi fotbollen, och såklart vann de bästa: Barcelona. Runt 2 tiden så gick jag ut för att träffa sara och några killkompisar från Helsingborg.

Nu sitter jag och väntar på att Mawlien ska komma hit, under tiden tänkte jag städa undan här. Dagen spenderas med malin och ägnas till massa plugg.

Detta lovet har faktiskt varit helt okej, men kunde haft roligare. Dock fattades en sak, att träffa mina favorit tjejer, men träffar dem imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

boy, i never let you go

Idag är det söndag och det menas att skolan börjar imorgon, detta lovet känns som det började igår. Har spenderat lovet med mina underbara vänner. Ge mig ett till lov, please!

Uppdateringen denna helgen har varit usel, men tänkte göra en liten kortfattad text om helgen! I fredags var jag med Mawlien, vi va i stan och åt pizza. Träffade även på Dijana, saknar de gamla tiderna. Senare på kvällen åkte jag in till stan och var lite med sara på hennes jobb sedan mötte jag upp malin, vi träffade massa vänner och hade fun. Mamma väckte mig 9 på lördagmorgonen för vi skulle in till stan och träffa min syster och underbaraste Tille, där blev de fika och lite shopping. Malin orkade inte gå upp vid nio tiden så hon låg hemma och sov tils fyra, latis. När vi kom hem så grillade vi massa god mat. Sedan kollade vi fotbollen, och såklart vann de bästa: Barcelona. Runt 2 tiden så gick jag ut för att träffa sara och några killkompisar från Helsingborg.

Nu sitter jag och väntar på att Mawlien ska komma hit, under tiden tänkte jag städa undan här. Dagen spenderas med malin och ägnas till massa plugg.

Detta lovet har faktiskt varit helt okej, men kunde haft roligare. Dock fattades en sak, att träffa mina favorit tjejer, men träffar dem imorgon ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback