Long time no see

Det har varit lite dåligt med bloggandet denna veckan, men har haft fullt upp. Har varit i Lucindas lägenhet tillsammans med malin sedan fredags. Vi hade mysigt med massa gott på fredan och i lördags så kollade vi på The Notebook, en av de bästa filmerna jag har sett! Sedan gjorde vi oss iordning för utgång, sötnosen Exella fyllde 20 år. Så hon hade lokalfest, vid 8 tiden kom Tina och hämtade oss. Vi hade skojj och träffade lite nya ansikten på festen, resten av kvällen blev lite kaos. Men trevlig helg har de iaf varit. Orkar inte skriva alla små detaljer så blir lite kortfattat! Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har haft ♥


en bild på mig innan utgång i Lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

Long time no see

Det har varit lite dåligt med bloggandet denna veckan, men har haft fullt upp. Har varit i Lucindas lägenhet tillsammans med malin sedan fredags. Vi hade mysigt med massa gott på fredan och i lördags så kollade vi på The Notebook, en av de bästa filmerna jag har sett! Sedan gjorde vi oss iordning för utgång, sötnosen Exella fyllde 20 år. Så hon hade lokalfest, vid 8 tiden kom Tina och hämtade oss. Vi hade skojj och träffade lite nya ansikten på festen, resten av kvällen blev lite kaos. Men trevlig helg har de iaf varit. Orkar inte skriva alla små detaljer så blir lite kortfattat! Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har haft ♥


en bild på mig innan utgång i Lördags!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback