no pain is forever

Godmorgon! mobilen ringde klockan 8 imorse, ångest. Nu har jag duschat och vaknat till coh ska snart göra mig iordning innan jag tar bussen till stan och möter upp Sara, länge sedan man träffat henne! Vi ska nog gå och fika någonstans och sedan lämna min mobil på lagning, sony ericsson suger! Ska ta bussen om någon timme så kan inte sitta här och dega, later babes. They can say whatever, i'ma do whatever, no pain is forever, yup!


Sara och jag år 2006, Det var bra tider det ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

no pain is forever

Godmorgon! mobilen ringde klockan 8 imorse, ångest. Nu har jag duschat och vaknat till coh ska snart göra mig iordning innan jag tar bussen till stan och möter upp Sara, länge sedan man träffat henne! Vi ska nog gå och fika någonstans och sedan lämna min mobil på lagning, sony ericsson suger! Ska ta bussen om någon timme så kan inte sitta här och dega, later babes. They can say whatever, i'ma do whatever, no pain is forever, yup!


Sara och jag år 2006, Det var bra tider det ♥


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback