back in track

Det var ett bra tag sedan jag skrev här! Hade tänkt att blogga förfullt i sommar, men blev inte så. Denna sommaren har varit helt otrolig, Jag har varit lite över allt i sverige med vänner och festat, har även lärt känna flera nya underbara personer. Helsingborg festivalen, Malmö, Falkenberg, Varberg - Memories

Sommaren 2010 kan man beskriva med ett ord: Bergochdalbana! Mina känslor och mitt humör har varit som en bergochdalbana. Tur att man har haft sina vänner där för en, kärlek till er! Jag lyckades fixa ett sommarjobb i sommar, det blev på Dalsbo Gruppboende and i loved it! Lärde känna nya vänner och dem veckorna jag var där var otroligt underbara! Jag har även beställt en resa till Alanya med dem bästa Malin och Johannes åker om 12 dagar och stannar i en vecka. Denna resan ska inte ha några gränser, jag ska bara leva livet som den gamla Erika gjorde med inga gränser eller regler. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

back in track

Det var ett bra tag sedan jag skrev här! Hade tänkt att blogga förfullt i sommar, men blev inte så. Denna sommaren har varit helt otrolig, Jag har varit lite över allt i sverige med vänner och festat, har även lärt känna flera nya underbara personer. Helsingborg festivalen, Malmö, Falkenberg, Varberg - Memories

Sommaren 2010 kan man beskriva med ett ord: Bergochdalbana! Mina känslor och mitt humör har varit som en bergochdalbana. Tur att man har haft sina vänner där för en, kärlek till er! Jag lyckades fixa ett sommarjobb i sommar, det blev på Dalsbo Gruppboende and i loved it! Lärde känna nya vänner och dem veckorna jag var där var otroligt underbara! Jag har även beställt en resa till Alanya med dem bästa Malin och Johannes åker om 12 dagar och stannar i en vecka. Denna resan ska inte ha några gränser, jag ska bara leva livet som den gamla Erika gjorde med inga gränser eller regler. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback