i love you

Jag vet att vi har glidit ifrån varandra, och jag önskar att det aldrig hände. Men man var ung och dum. Även idag kommer våra minnen som vi gjort tillsammans upp, och jag tänker bara på hur lyckliga och vilka små skitar vi var. Jag önska jag kunde stanna vid den åldern och spendera den med bara dig dig och dig. Du var som min egna lillasyster och är fortfarande det. Jag önskar att det kan bli som innan men i perioder blir det så. Jag vill bara att du ska veta att jag uppskattar alla dessa åren du har funnits vid min sida och jag saknar dig extremt mycket. Sara Johanna Holmsten Tan, Jag älskar dig !


Kommentarer
Postat av: Saaaaaaaara

men beebisen då, så gulligt skrivet. önskar också att allting var som innan. det kan man kalla tider & liv speciellt! vi hade alltid något busigt i våra tankar. vi får ses när du har kommit hem efter resan! hade jag kommit hem idag som jag skulle så hade vi kunnat ses innan du åker iväg. älskar dig erikaaaaaa <3

2010-08-15 @ 17:45:42
URL: http://sizli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

i love you

Jag vet att vi har glidit ifrån varandra, och jag önskar att det aldrig hände. Men man var ung och dum. Även idag kommer våra minnen som vi gjort tillsammans upp, och jag tänker bara på hur lyckliga och vilka små skitar vi var. Jag önska jag kunde stanna vid den åldern och spendera den med bara dig dig och dig. Du var som min egna lillasyster och är fortfarande det. Jag önskar att det kan bli som innan men i perioder blir det så. Jag vill bara att du ska veta att jag uppskattar alla dessa åren du har funnits vid min sida och jag saknar dig extremt mycket. Sara Johanna Holmsten Tan, Jag älskar dig !


Kommentarer
Saaaaaaaara http://sizli.blogg.se/

men beebisen då, så gulligt skrivet. önskar också att allting var som innan. det kan man kalla tider & liv speciellt! vi hade alltid något busigt i våra tankar. vi får ses när du har kommit hem efter resan! hade jag kommit hem idag som jag skulle så hade vi kunnat ses innan du åker iväg. älskar dig erikaaaaaa <3

2010-08-15, 17:45:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback