at school

Just nu sitter jag tillsammans med malin på sammhällskunskapen och skriver ett arbete om droger. Längtar tills det blir rast, är riktigt hungrig haha.

Igår åkte A, S och L hem vid 11 tiden, jag fick upp dem från sängarna till sist. Sletna var dem, så jag fixade frukost till dem, men dem gamarna var inte nöjda. haha typiskt! Sedan blev det massa skratt och mys innan dem åkte, när dem väl åkte hem så städade jag och malin det sista som behövdes fixa och beställde pizza. Vid 3 tiden somnade jag och vaknade runt 9 tiden på kvällen, då kollade jag på två filmer, a lot like love och en kvinnans doft. Gamla filmer men bra !

10 000 kr malin, täänk dig? vilken jävla ångest. men men haha :)

Nu ska jag ut och röka med malin, skriver sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

at school

Just nu sitter jag tillsammans med malin på sammhällskunskapen och skriver ett arbete om droger. Längtar tills det blir rast, är riktigt hungrig haha.

Igår åkte A, S och L hem vid 11 tiden, jag fick upp dem från sängarna till sist. Sletna var dem, så jag fixade frukost till dem, men dem gamarna var inte nöjda. haha typiskt! Sedan blev det massa skratt och mys innan dem åkte, när dem väl åkte hem så städade jag och malin det sista som behövdes fixa och beställde pizza. Vid 3 tiden somnade jag och vaknade runt 9 tiden på kvällen, då kollade jag på två filmer, a lot like love och en kvinnans doft. Gamla filmer men bra !

10 000 kr malin, täänk dig? vilken jävla ångest. men men haha :)

Nu ska jag ut och röka med malin, skriver sen ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback