söndag

Godmorgon !

Klockan börjar sig närma nio på morgonen och om ja kollar runt i min lägenhet ser jag folk ligga och sova överallt, har lust att sparka på dem och säga att de ska städa min lägenhet men det är nog ingen bra idee, de e nog ganska slitna från gårdagen.

Igår hade jag och Malin en ganska lugn dag fram till kvällen då 2 kompisar från göteborg kom ner för att festa, massa dricka blev de och dock blev den ena överdrivet full och aggressiv. Och planerna var att vi skulle följa med honom på en fest, men eftersom han knappt kunde stå på benen dem begav sig hemmåt ist. Så jag och malin drack lite för oss själva och tog bussen in till stan, ishalt ute. Jag trillade nog 2-3 gånger i snön :( fullt med blåmärken. Men de visar bara sig att man har roligt, right?

Halmstads befolkning är nog den konstigaste någonsin, jag tror jag aldrig har skrattat så mycket som jag gjorde igår på länge. Anyway, vi träffade lite folk från alla möjliga städer igår som hade varit på Albanska festen. Vi träffade även min kompis och hans två kompisar från Malmö. Vi 5 gick hem till mig och festa. Jag och A kom nog inte till sängs förens sju i morse, men men så kan de bli ibland.

Nu ska jag inte sitta här och nörda mig utan ska försöka få liv i folket här hemma och ge dem frukost innan min mamma kommer hem. Hoppas ni alla har haft en bra helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

söndag

Godmorgon !

Klockan börjar sig närma nio på morgonen och om ja kollar runt i min lägenhet ser jag folk ligga och sova överallt, har lust att sparka på dem och säga att de ska städa min lägenhet men det är nog ingen bra idee, de e nog ganska slitna från gårdagen.

Igår hade jag och Malin en ganska lugn dag fram till kvällen då 2 kompisar från göteborg kom ner för att festa, massa dricka blev de och dock blev den ena överdrivet full och aggressiv. Och planerna var att vi skulle följa med honom på en fest, men eftersom han knappt kunde stå på benen dem begav sig hemmåt ist. Så jag och malin drack lite för oss själva och tog bussen in till stan, ishalt ute. Jag trillade nog 2-3 gånger i snön :( fullt med blåmärken. Men de visar bara sig att man har roligt, right?

Halmstads befolkning är nog den konstigaste någonsin, jag tror jag aldrig har skrattat så mycket som jag gjorde igår på länge. Anyway, vi träffade lite folk från alla möjliga städer igår som hade varit på Albanska festen. Vi träffade även min kompis och hans två kompisar från Malmö. Vi 5 gick hem till mig och festa. Jag och A kom nog inte till sängs förens sju i morse, men men så kan de bli ibland.

Nu ska jag inte sitta här och nörda mig utan ska försöka få liv i folket här hemma och ge dem frukost innan min mamma kommer hem. Hoppas ni alla har haft en bra helg ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback