end of the day

Idag har Erika varit i skolan, once in a lifetime ;P Dagen var riktigt seg för var i Veddige med malin igår. Åkte dit vid sju på kvällen, var livrädd när vi körde på motorvägen det var ishalt. När klockan närmade sig 11 så gick jag ut och träffade Arian och hans kusin Bujar, de var roligt att träffa dem eftersom de va länge sedan man såg dem. Han som vi var hos körde hemm oss vid ett tiden men jag och malin kom inte i sängs fören tre.

När min mobil ringde klockan 8 imorse hade jag lust att slänga den i väggen, hatar gå upp tidigt på morgonen. Jag kom iaf till skolan, där bröt jag ihop totalt inför alla i klassen, men som tur var fanns arbona min sötnos vid min sida, like always.

Denna helgen är mina föräldrar i Varberg på en spa-weekend så jag har hela lägenheten för mig själv. Har städat hela dagen, känner mig duktig faktiskt för det händer nästan aldrig att jag städar så mycket som idag. Tummen upp!

Planerna för ikväll ser kanska ljusa ut, vet inte riktigt vad jag och malin ska hitta på. Förmodligen kommer hennes två kompisar hit så hittar vi på något. Annars är det en filmkväll och bara slappa så vi kan ladda upp för morgondagen då det blir massvis med fest.

Nu ska jag sluta skriva, så det inte blir en hel roman med ointressant text. Hoppas ni har haft en härlig fredag ♥


Arbona och jag, flummig bild haha. bjuder på den !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

end of the day

Idag har Erika varit i skolan, once in a lifetime ;P Dagen var riktigt seg för var i Veddige med malin igår. Åkte dit vid sju på kvällen, var livrädd när vi körde på motorvägen det var ishalt. När klockan närmade sig 11 så gick jag ut och träffade Arian och hans kusin Bujar, de var roligt att träffa dem eftersom de va länge sedan man såg dem. Han som vi var hos körde hemm oss vid ett tiden men jag och malin kom inte i sängs fören tre.

När min mobil ringde klockan 8 imorse hade jag lust att slänga den i väggen, hatar gå upp tidigt på morgonen. Jag kom iaf till skolan, där bröt jag ihop totalt inför alla i klassen, men som tur var fanns arbona min sötnos vid min sida, like always.

Denna helgen är mina föräldrar i Varberg på en spa-weekend så jag har hela lägenheten för mig själv. Har städat hela dagen, känner mig duktig faktiskt för det händer nästan aldrig att jag städar så mycket som idag. Tummen upp!

Planerna för ikväll ser kanska ljusa ut, vet inte riktigt vad jag och malin ska hitta på. Förmodligen kommer hennes två kompisar hit så hittar vi på något. Annars är det en filmkväll och bara slappa så vi kan ladda upp för morgondagen då det blir massvis med fest.

Nu ska jag sluta skriva, så det inte blir en hel roman med ointressant text. Hoppas ni har haft en härlig fredag ♥


Arbona och jag, flummig bild haha. bjuder på den !


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback