he's my sunshine

Mina tankar snurrar och snurrar, ingenting funkar som det ska nu. Jag vet knappt vilken dag det är idag, är helt lost. Jag önskar att jag kunde somna och sova i 100 år som törnrosa. Men så enkelt är det inte.

är ledig från skolan hela veckan, men ska försöka gå dem 3 sista lektionerna imorgon. Blir helt förvirrad när jag är hemma, folk ringer och beklagar sorgen man är i ledsen omgivning hela tiden.

var hos min syster och familjen på sjukhuset innan, vi åt pizza och massa smått & gott. Det var ganska jobbigt att vara där för vi pratade mycket om begravningen. Hon ska ligga i en vit kista med rosa detaljer på. Det ska vara en jordbegravning. Själva kistan är endast 60 cm lång, och våran lilla prinsessa är 41 cm lång. Det är tragiskt. Ja tänker på min syster och hennes sambo, man ska fan inte begrava sina barn. Dock finns det allför många föräldrar som får göra de.

Nu ska jag krypa ner i min säng och kolla om paradise hotel avsnitten har kommit ut på internet, missade ju avsnitten som var ikväll för var på sjukhuset. Godnatt

                                                Tille Ivar Alfred Igelhammar ♥


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

tack=) jo den har varit bara bra

2010-01-25 @ 23:47:23
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

he's my sunshine

Mina tankar snurrar och snurrar, ingenting funkar som det ska nu. Jag vet knappt vilken dag det är idag, är helt lost. Jag önskar att jag kunde somna och sova i 100 år som törnrosa. Men så enkelt är det inte.

är ledig från skolan hela veckan, men ska försöka gå dem 3 sista lektionerna imorgon. Blir helt förvirrad när jag är hemma, folk ringer och beklagar sorgen man är i ledsen omgivning hela tiden.

var hos min syster och familjen på sjukhuset innan, vi åt pizza och massa smått & gott. Det var ganska jobbigt att vara där för vi pratade mycket om begravningen. Hon ska ligga i en vit kista med rosa detaljer på. Det ska vara en jordbegravning. Själva kistan är endast 60 cm lång, och våran lilla prinsessa är 41 cm lång. Det är tragiskt. Ja tänker på min syster och hennes sambo, man ska fan inte begrava sina barn. Dock finns det allför många föräldrar som får göra de.

Nu ska jag krypa ner i min säng och kolla om paradise hotel avsnitten har kommit ut på internet, missade ju avsnitten som var ikväll för var på sjukhuset. Godnatt

                                                Tille Ivar Alfred Igelhammar ♥


Kommentarer
♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt. http://forsbergjenny.blogg.se/

tack=) jo den har varit bara bra

2010-01-25, 23:47:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback