my happiness depends on you

Sitter och tänker på alla dumma saker man har gjort i sitt liv och som man verkligen ångrar. Det enda jag önskar är att man kunde vrida tillbaka tiden och ändra på det. När man hade det jobbigt drog man iväg med sina vänner och åkte in i sin egna lilla värld. Man tvekade inte ens att åka hem igen, man ville aldrig dit igen. Det enda man ville var att vara med sina vänner som förstod en och som gjorde en på bättre humör. jag ångrar verkligen allt jag har gjort när det gäller att fly ifrån verkligheten. varför stannade jag inte hemma och tog konsekvenserna?. Det är nu när man ser alla återblickar då man tänker varför tog jag emot drinken från den dära killen? varför lyssnade jag inte på henne? varför gjorde jag si och så?. Det är sånna små detaljer som har förstört mitt liv. Och efter all denna tid har man verkligen märkt att det finns få av äkta vänner i denna staden resten är falska. Det är dem personerna som har gjort att jag är rädd för öppna mitt hjärta och släppa in nya människor. ställa upp och finnas för dem men det enda man får tillbaka är en kniv i ryggen. Men just nu bryr jag mig inte längre. Jag har min bästa vän, min syster och tjejerna i klassen, det räcker för mig. Jag vet att jag har skämt ut mig inför många av mina gamla vänner och gjort massa med dumma saker, men jag lägger det bakom mig och har bara ett mål jag vill göra klart i denna staden, det är att gå klart skolan och spendera så mycket tid som möjligt tillsammans med min familj och vännerna. Efter studenten kommer jag ta mitt pick och pack och verkligen drar långt ifrån denna staden och påbörjar ett nytt liv .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

my happiness depends on you

Sitter och tänker på alla dumma saker man har gjort i sitt liv och som man verkligen ångrar. Det enda jag önskar är att man kunde vrida tillbaka tiden och ändra på det. När man hade det jobbigt drog man iväg med sina vänner och åkte in i sin egna lilla värld. Man tvekade inte ens att åka hem igen, man ville aldrig dit igen. Det enda man ville var att vara med sina vänner som förstod en och som gjorde en på bättre humör. jag ångrar verkligen allt jag har gjort när det gäller att fly ifrån verkligheten. varför stannade jag inte hemma och tog konsekvenserna?. Det är nu när man ser alla återblickar då man tänker varför tog jag emot drinken från den dära killen? varför lyssnade jag inte på henne? varför gjorde jag si och så?. Det är sånna små detaljer som har förstört mitt liv. Och efter all denna tid har man verkligen märkt att det finns få av äkta vänner i denna staden resten är falska. Det är dem personerna som har gjort att jag är rädd för öppna mitt hjärta och släppa in nya människor. ställa upp och finnas för dem men det enda man får tillbaka är en kniv i ryggen. Men just nu bryr jag mig inte längre. Jag har min bästa vän, min syster och tjejerna i klassen, det räcker för mig. Jag vet att jag har skämt ut mig inför många av mina gamla vänner och gjort massa med dumma saker, men jag lägger det bakom mig och har bara ett mål jag vill göra klart i denna staden, det är att gå klart skolan och spendera så mycket tid som möjligt tillsammans med min familj och vännerna. Efter studenten kommer jag ta mitt pick och pack och verkligen drar långt ifrån denna staden och påbörjar ett nytt liv .

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback