another lessen learnt

You ask me why I like him, and right now i ask myself the same question.

Man ska aldrig tro att en kille är speciell, för i slutändan visar det sig att han är precis som alla andra. Jag förstår inte att jag har kunnat vara så dum och blind att inte se vad det är som har pågått. Från att vara helt underbar när man ses men sedan bli en främmande person, även fall vi träffades flera gånger såg jag aldrig sanningen, men nu vet jag. Att du inte kunde säga som det var? Allt du har sagt, de var tydligen bara tomma ord. Du är så självisk du tänker endast på dig själv och ingen i din omgivning det är bara du du du och du, ingen annan. Jag blev förvirrad och nedstämd när jag fick reda på hur det var, men samtidigt jävligt glad för nu kommer jag inte ägna en enda sekund till på dig. Kommer inte träffa dig mera, ringa eller smsa. Du är inte värd min tid. Du går ditt håll och jag går mitt. Men jag önskar att samma sak som du har gjort mot mig kommer hända dig någon dag, och att du känner likadant som jag gjorde för dig. karma is a bitch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

another lessen learnt

You ask me why I like him, and right now i ask myself the same question.

Man ska aldrig tro att en kille är speciell, för i slutändan visar det sig att han är precis som alla andra. Jag förstår inte att jag har kunnat vara så dum och blind att inte se vad det är som har pågått. Från att vara helt underbar när man ses men sedan bli en främmande person, även fall vi träffades flera gånger såg jag aldrig sanningen, men nu vet jag. Att du inte kunde säga som det var? Allt du har sagt, de var tydligen bara tomma ord. Du är så självisk du tänker endast på dig själv och ingen i din omgivning det är bara du du du och du, ingen annan. Jag blev förvirrad och nedstämd när jag fick reda på hur det var, men samtidigt jävligt glad för nu kommer jag inte ägna en enda sekund till på dig. Kommer inte träffa dig mera, ringa eller smsa. Du är inte värd min tid. Du går ditt håll och jag går mitt. Men jag önskar att samma sak som du har gjort mot mig kommer hända dig någon dag, och att du känner likadant som jag gjorde för dig. karma is a bitch!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback