at malins place

Det har varit lite dåligt med uppdatering igår och idag pga brist på ork och tid. Men nu ska det bli ändring på de inför helgen, för denna helgen kommer att bli helt awsome!

Just nu befinner jag mig hemma hos Mawlien, hon springer runt hela huset och fixar tvätt och 1000 andra saker. Vi väntar på att tvätten ska bli klar för att sedan bege oss hem till mig :) Medan malin håller på att fixa och trixa så sitter jag och pratar med hennes sötaste lillebror, han ska bli min när han är några år äldre. Nu ska jag hjälpa malin med saker, skriver när vi är hemma hos mig. Puss så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

at malins place

Det har varit lite dåligt med uppdatering igår och idag pga brist på ork och tid. Men nu ska det bli ändring på de inför helgen, för denna helgen kommer att bli helt awsome!

Just nu befinner jag mig hemma hos Mawlien, hon springer runt hela huset och fixar tvätt och 1000 andra saker. Vi väntar på att tvätten ska bli klar för att sedan bege oss hem till mig :) Medan malin håller på att fixa och trixa så sitter jag och pratar med hennes sötaste lillebror, han ska bli min när han är några år äldre. Nu ska jag hjälpa malin med saker, skriver när vi är hemma hos mig. Puss så länge ♥


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback