home sweet home

I'm finally home! Som jag skrev igår så hade jag sovmorgon och den unyttjade jag rejält, jag gick inte upp från sängen förens 12. Så jag missade dock en lektion, annars har skolan varit lugn och skön. Hade bara två lektioner, Engelska och svenska. Hann inte att blir klar med en uppgift på svenskan så ska snart slita mig från datorn och göra klart den. Efter skolan vandrade jag och malin till stan och åt pizza sen särade vi på oss när jag tog bussen hem och hon bussen till sitt jobb. På bussen träffade jag en gammal vän till mig, han berättade att han skulle bli pappa i Juni och att han är nygift. Blir glad att det har gått så bra för honom!

Lite senare idag ska jag skicka in min laptop på lagning och förhoppnings vis träffa min Malin! Nu ska jag inte sitta här utan ska ta fram skolböckerna och bli smart. Later babes ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

home sweet home

I'm finally home! Som jag skrev igår så hade jag sovmorgon och den unyttjade jag rejält, jag gick inte upp från sängen förens 12. Så jag missade dock en lektion, annars har skolan varit lugn och skön. Hade bara två lektioner, Engelska och svenska. Hann inte att blir klar med en uppgift på svenskan så ska snart slita mig från datorn och göra klart den. Efter skolan vandrade jag och malin till stan och åt pizza sen särade vi på oss när jag tog bussen hem och hon bussen till sitt jobb. På bussen träffade jag en gammal vän till mig, han berättade att han skulle bli pappa i Juni och att han är nygift. Blir glad att det har gått så bra för honom!

Lite senare idag ska jag skicka in min laptop på lagning och förhoppnings vis träffa min Malin! Nu ska jag inte sitta här utan ska ta fram skolböckerna och bli smart. Later babes ♥


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback