Life is better then good

En ny start, en ny Erika och en ny design. Jag har bestämmt mig för att ta tag i bloggandet och nu känns det som rätt tillfälle, hoppas att ni kommer att gilla det ni ser! :)

Idag vaknade jag och Malin vid 12 av att mamma hade lagat tacos. Vid 15 åkte Malin och jobbade och då kom Mawlien hit. Blev en del prat om allt mellan himmel och jord, sedan gick vi till ICA och köpte med oss massa gott som vi myst med ikväll till Alice i underlandet, som vi dock inte såg klart då annat dök upp.

Nu ska jag och Mawlien krypa ner i min säng och få oss lite sömn, imorgon väntar en ny dag med skola. Sovgott! ♥



Right now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

Life is better then good

En ny start, en ny Erika och en ny design. Jag har bestämmt mig för att ta tag i bloggandet och nu känns det som rätt tillfälle, hoppas att ni kommer att gilla det ni ser! :)

Idag vaknade jag och Malin vid 12 av att mamma hade lagat tacos. Vid 15 åkte Malin och jobbade och då kom Mawlien hit. Blev en del prat om allt mellan himmel och jord, sedan gick vi till ICA och köpte med oss massa gott som vi myst med ikväll till Alice i underlandet, som vi dock inte såg klart då annat dök upp.

Nu ska jag och Mawlien krypa ner i min säng och få oss lite sömn, imorgon väntar en ny dag med skola. Sovgott! ♥



Right now!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback