Malmö baby!

Gud vad seg man var i morse när mobilen ringde runt 6 tiden, men upp kom vi iallafall. Mamma körde oss till tågstationen vid halv sju, på tåget så kollade vi på Alice i underlandet, den var faktiskt bra. Världens sötaste kille satt på tåget med sin pappa, han var ca 6 år gammal. Gud ville bara pussa sönder honom. När vi kom fram till Malmö så ösregnade det men vi gick till hansa companiet för att shoppa lite kläde och sprit, det blev smirnoff apple som vi ska dricka senare ikväll. Sedan gå vidare till Möllan där jag gjorde mina naglar, riktigt bra blev dem! Efter jag hade gjort klart mina naglar så tog vi bussen till hotellet, vi bor på 8:e våningen man ser hela öresundsbron och har en riktigt sexig utsikt, massa snygga killar som tränar fotboll vid stadion, yummi!. Ett relativt fint hotell och rummen var okej. Vi köpte internet så vi kunde blogga men detta internet kan man bara slänga rakt ut, för det är så himla sent så det inte är sant.

Nu ska vi ta på ytterkläderna och springa ner till bussen för vi ska till Entré och äta lite mat, uppdaterar förmodligen när vi kommer tillbaks. Hörs sedan, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

Malmö baby!

Gud vad seg man var i morse när mobilen ringde runt 6 tiden, men upp kom vi iallafall. Mamma körde oss till tågstationen vid halv sju, på tåget så kollade vi på Alice i underlandet, den var faktiskt bra. Världens sötaste kille satt på tåget med sin pappa, han var ca 6 år gammal. Gud ville bara pussa sönder honom. När vi kom fram till Malmö så ösregnade det men vi gick till hansa companiet för att shoppa lite kläde och sprit, det blev smirnoff apple som vi ska dricka senare ikväll. Sedan gå vidare till Möllan där jag gjorde mina naglar, riktigt bra blev dem! Efter jag hade gjort klart mina naglar så tog vi bussen till hotellet, vi bor på 8:e våningen man ser hela öresundsbron och har en riktigt sexig utsikt, massa snygga killar som tränar fotboll vid stadion, yummi!. Ett relativt fint hotell och rummen var okej. Vi köpte internet så vi kunde blogga men detta internet kan man bara slänga rakt ut, för det är så himla sent så det inte är sant.

Nu ska vi ta på ytterkläderna och springa ner till bussen för vi ska till Entré och äta lite mat, uppdaterar förmodligen när vi kommer tillbaks. Hörs sedan, puss ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback