Malmö city again

today var jag i skolan, kom dock lite försent och gick hem 3 timmar innan vi slutade. Orkade inte stanna kvar så jag gick hem och sov istället, vaknade vid 6 tiden och sedan dess har jag bara kollat tv. Malin kom förbi en stund vid tio tiden, vi satt och pratade om massa saker som händer just nu. Det ska alltid finnas något problem hela tiden.

Imorgon ska jag upp tidigt, kommer bli svårt eftersom jag kommer inte somna förens sent ikväll för jag sov i tre timmar tidigare idag. Men upp ska jag iaf, för våran klass ska åka till Malmö, Rosengård. Vi ska besöka 3 olika förskolor och se hur dem arbetar och fungerar eftersom det finns så många som inte talar svenska där. Vi får även lite egen tid då ska jag kanske träffa någon kompis, inte säkert. Vi åker redan vid 8 på morgonen och är hemma 8-9 så blir dåligt med uppdatering imorgon för min iphone funkar inte som den vill så det går inte att uppdatera från den. Men hoppas att dagen blir rolig, tror dock inte det kommer bli så för Malmö ger mig dåliga vibbar nu.


Nu ska jag starta en film och försöka sova, godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

Malmö city again

today var jag i skolan, kom dock lite försent och gick hem 3 timmar innan vi slutade. Orkade inte stanna kvar så jag gick hem och sov istället, vaknade vid 6 tiden och sedan dess har jag bara kollat tv. Malin kom förbi en stund vid tio tiden, vi satt och pratade om massa saker som händer just nu. Det ska alltid finnas något problem hela tiden.

Imorgon ska jag upp tidigt, kommer bli svårt eftersom jag kommer inte somna förens sent ikväll för jag sov i tre timmar tidigare idag. Men upp ska jag iaf, för våran klass ska åka till Malmö, Rosengård. Vi ska besöka 3 olika förskolor och se hur dem arbetar och fungerar eftersom det finns så många som inte talar svenska där. Vi får även lite egen tid då ska jag kanske träffa någon kompis, inte säkert. Vi åker redan vid 8 på morgonen och är hemma 8-9 så blir dåligt med uppdatering imorgon för min iphone funkar inte som den vill så det går inte att uppdatera från den. Men hoppas att dagen blir rolig, tror dock inte det kommer bli så för Malmö ger mig dåliga vibbar nu.


Nu ska jag starta en film och försöka sova, godnatt ♥


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback