My new diary

Har precis kollat på filmen couples retreat, den var fakitskt helt okej. Innan filmen så kom min Malin hit en stund, vi rökte och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag känner att hon nästan är som min egna dagbok, jag kan berätta allting för henne och hon lyssnar. Inte för att en dagbok lyssnar men ni förstår vad jag menar, hon dömmer mig inte för mina åsikter och berättar inte till någon annan vad jag säger. Alltså är Malin min nya dagbok, hon ska komma till mig varje dag innan jag går och lägger mig så ska jag "skriva" mina tankar, känslor och åsikter, haha. Det har jag bestämt, just so you know Malin.

Imorgon har jag endast två lektioner, Matte och Naturkunsap. Jag slutar klockan tolv och då hämtar mami mig på skolan för att vi ska åka in till stan och äta lunch innan hon åker till jobbet och jag går till frisören, ska göra en liten mini makeover. 

Nu ska jag försöka gå och lägga mig så jag kommer upp i tid imorgon bitti, Natti Natti ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha aw så söt du är baby :) Jag är gärna din dagbok <3

2010-03-24 @ 11:50:30
URL: http://mawlien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

My new diary

Har precis kollat på filmen couples retreat, den var fakitskt helt okej. Innan filmen så kom min Malin hit en stund, vi rökte och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag känner att hon nästan är som min egna dagbok, jag kan berätta allting för henne och hon lyssnar. Inte för att en dagbok lyssnar men ni förstår vad jag menar, hon dömmer mig inte för mina åsikter och berättar inte till någon annan vad jag säger. Alltså är Malin min nya dagbok, hon ska komma till mig varje dag innan jag går och lägger mig så ska jag "skriva" mina tankar, känslor och åsikter, haha. Det har jag bestämt, just so you know Malin.

Imorgon har jag endast två lektioner, Matte och Naturkunsap. Jag slutar klockan tolv och då hämtar mami mig på skolan för att vi ska åka in till stan och äta lunch innan hon åker till jobbet och jag går till frisören, ska göra en liten mini makeover. 

Nu ska jag försöka gå och lägga mig så jag kommer upp i tid imorgon bitti, Natti Natti ♥


Kommentarer

Haha aw så söt du är baby :) Jag är gärna din dagbok <3

2010-03-24, 11:50:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback