skåne trip

klockan börjar närma sig 1 tiden och nu borde jag egentligen sova, ska upp cid 6 tiden imorgon för att fixa inför Malmö imorgon, tåget går klockan sju imorgon på morgonen. Vi är framme vid 9 då vi ska shoppa lite sedan blir det manikyr och inchecking på hotellet som vi ska bo på. Resten av kvällen blir som den blir, Malin tar med sig sin dator och förhoppningsvis finns det internet där så vi kan blogga. Men nu ska jag slita mig från datorn och kolla på någon film som går på kanal 5 har jag för mig. hörs imorgon, natti!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

skåne trip

klockan börjar närma sig 1 tiden och nu borde jag egentligen sova, ska upp cid 6 tiden imorgon för att fixa inför Malmö imorgon, tåget går klockan sju imorgon på morgonen. Vi är framme vid 9 då vi ska shoppa lite sedan blir det manikyr och inchecking på hotellet som vi ska bo på. Resten av kvällen blir som den blir, Malin tar med sig sin dator och förhoppningsvis finns det internet där så vi kan blogga. Men nu ska jag slita mig från datorn och kolla på någon film som går på kanal 5 har jag för mig. hörs imorgon, natti!! ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback