update

Godkväll folket! Har precis gått bort från tv:n och nu sitter jag vid datorn, kollade på Håkans Bar och Svenska Hollywood fruar. När jag tittade på Håkans Bar så blir jag riktigt sugen på att åka till Thailand, nackdelen är bara att det kostar så mycket. Och jag eftersom jag inte har något jobb, söker sommarjobb för fullt och dem pengarna jag väl sparar och tjänar måste jag spara till körkortet och min Turkietresa i augusti, så detta året blir det nog ingen Thailand för min del. Men nästa år ska jag förhoppningsvis ha råd att åka dit med familjen eller fixa ett gäng tjejer som åker.

Igår kom jag och malin till sängs ganska sent, men jag klarade av att gå upp när klockan ringde vid 7. Malin började inte jobba förens klockan två så jag lät henne sova lite längre. Skolan var lika tråkig som vanligt, men vännerna gör att det blir roligt. Vi hade en lång håla som varade nästan två timmar så jag, Malin, Sebastian och petra tog en liten biltur runt i Halmstad, eftersom Petra nyss tagit körkort. Mamma hämtade upp mig på skolan och vi körde och handlade ingredienser till kladdkaka. Dock blev den inte så lyckad men den gick och äta. I'm so chocolicous !

Imorgon har jag sovmorgon till klockan 12, thank good! Känner att jag verkligen behöver att sova ut ordentligt så ska ta en sista cigg strax och ringa min boy sedan blir det skönhetsömn för min del. hörs imorgon, sleep tight ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

update

Godkväll folket! Har precis gått bort från tv:n och nu sitter jag vid datorn, kollade på Håkans Bar och Svenska Hollywood fruar. När jag tittade på Håkans Bar så blir jag riktigt sugen på att åka till Thailand, nackdelen är bara att det kostar så mycket. Och jag eftersom jag inte har något jobb, söker sommarjobb för fullt och dem pengarna jag väl sparar och tjänar måste jag spara till körkortet och min Turkietresa i augusti, så detta året blir det nog ingen Thailand för min del. Men nästa år ska jag förhoppningsvis ha råd att åka dit med familjen eller fixa ett gäng tjejer som åker.

Igår kom jag och malin till sängs ganska sent, men jag klarade av att gå upp när klockan ringde vid 7. Malin började inte jobba förens klockan två så jag lät henne sova lite längre. Skolan var lika tråkig som vanligt, men vännerna gör att det blir roligt. Vi hade en lång håla som varade nästan två timmar så jag, Malin, Sebastian och petra tog en liten biltur runt i Halmstad, eftersom Petra nyss tagit körkort. Mamma hämtade upp mig på skolan och vi körde och handlade ingredienser till kladdkaka. Dock blev den inte så lyckad men den gick och äta. I'm so chocolicous !

Imorgon har jag sovmorgon till klockan 12, thank good! Känner att jag verkligen behöver att sova ut ordentligt så ska ta en sista cigg strax och ringa min boy sedan blir det skönhetsömn för min del. hörs imorgon, sleep tight ♥


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback