crazy night

All the crazy shit I did tonight, those will be the best memories

Denna helgen har varit otrolig! Det måste göras om, eller vad säger du malin? Eftersom det inte blev så mycket bloggande när jag var i malmö så kommer en liten summering! När vi tog bussen till entré så satt några arabiska tjejer på bussen som inte visade någon respekt, de skrek och sjöng över hela bussen och var helt enkelt allmänt störiga. Men till sist blev dem utslängda och då skrek dem hora och massa andra svordommar till busschaffören, brist på respekt. När vi kom fram till entré så åt vi på någon resturang, jag minns inte namnet men det blev iaf kyckling filé och pommes. Därefter blev de shopping och hem mot hotellet. Vi gick inom coop forum för att handla utblandning och smått och gott inför kvällen. När vi hade varit inne i rummet en stund och bara tog de lugnt så ducschade vi sedan blev de lite egen spa, ansiktsmask m.m. Klockan hade börjat närma sig nio och då hämtade Leonardo och hans kompis Amir oss för att åka vidare till Amir's place där det skulle bli fest. Dock blev de inte så, vi kollade på tv och drack någon drink sedan begav jag och Malin oss vidare. Malin kom med förslaget att vi skulle gå till hotellet från söderkulla och hon var hundra procent säker på att hon kunde vägen, vi gick någon kilometer sedan söter vi på två killkompisar. Resten av kvällen spenderades med dem och vad som hände orkar jag inte berätta för skulle behövt skriva en hel roman då. Men det var höjdpunken på hela dagen iaf. jag hade riktigt roligt & det tror jag malin också hade!

Vi kom tillbaka till hotellet vid fyra på morgonen ungefär, då bänkade vi oss i sängen och kollade på Den onda cirkeln, det blev inte så mycket kollande för vi kunde kanppt hålla ögonen öppna så det blev att vi stängde av tvn och sov istället. Idag checkade vi ut vid 12 tiden så vi tog en taxi till centralen och låste in våran packning sedan promenerade vi till stan och åt Mc donalds och gick i affärer. Runt tre tiden blev det en fika på espresso house, där jag tog en kladdkaka. Im so chocolicious! Sedan träffade vi min BFF visar, mmm haha. Vi åkte runt malmö och tog en runda i stan innan vi åkte till centralen. Jag älskar den killen, han är världens roligaste och någon snällare får man nog leta efter. My bff, best friends forever and never ends haha!

Nu är jag dock hemma, ville vara kvar en natt till men går inte pga malin jobbar och jag har skola, men på tisdag åker jag dit igen fast med klassen. Då blir det kul kul med min favorit, Malin! Nu ska jag knarka in wikipedia och förhoppnings vis hittar jag någonting där om Olle Bolle och mina kära ankor. haha nej skämt och sidor det är nog bara malin som förstår vad jag menar. Bilder från i helgen kommer imorgon.

Hoppas ni har haft en lika bra helg som mig, för min har varit helt lovely!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahaha så söt! Tack för en underbar helg hjärtat <3

2010-03-28 @ 23:30:29
URL: http://mawlien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eriqaah -

crazy night

All the crazy shit I did tonight, those will be the best memories

Denna helgen har varit otrolig! Det måste göras om, eller vad säger du malin? Eftersom det inte blev så mycket bloggande när jag var i malmö så kommer en liten summering! När vi tog bussen till entré så satt några arabiska tjejer på bussen som inte visade någon respekt, de skrek och sjöng över hela bussen och var helt enkelt allmänt störiga. Men till sist blev dem utslängda och då skrek dem hora och massa andra svordommar till busschaffören, brist på respekt. När vi kom fram till entré så åt vi på någon resturang, jag minns inte namnet men det blev iaf kyckling filé och pommes. Därefter blev de shopping och hem mot hotellet. Vi gick inom coop forum för att handla utblandning och smått och gott inför kvällen. När vi hade varit inne i rummet en stund och bara tog de lugnt så ducschade vi sedan blev de lite egen spa, ansiktsmask m.m. Klockan hade börjat närma sig nio och då hämtade Leonardo och hans kompis Amir oss för att åka vidare till Amir's place där det skulle bli fest. Dock blev de inte så, vi kollade på tv och drack någon drink sedan begav jag och Malin oss vidare. Malin kom med förslaget att vi skulle gå till hotellet från söderkulla och hon var hundra procent säker på att hon kunde vägen, vi gick någon kilometer sedan söter vi på två killkompisar. Resten av kvällen spenderades med dem och vad som hände orkar jag inte berätta för skulle behövt skriva en hel roman då. Men det var höjdpunken på hela dagen iaf. jag hade riktigt roligt & det tror jag malin också hade!

Vi kom tillbaka till hotellet vid fyra på morgonen ungefär, då bänkade vi oss i sängen och kollade på Den onda cirkeln, det blev inte så mycket kollande för vi kunde kanppt hålla ögonen öppna så det blev att vi stängde av tvn och sov istället. Idag checkade vi ut vid 12 tiden så vi tog en taxi till centralen och låste in våran packning sedan promenerade vi till stan och åt Mc donalds och gick i affärer. Runt tre tiden blev det en fika på espresso house, där jag tog en kladdkaka. Im so chocolicious! Sedan träffade vi min BFF visar, mmm haha. Vi åkte runt malmö och tog en runda i stan innan vi åkte till centralen. Jag älskar den killen, han är världens roligaste och någon snällare får man nog leta efter. My bff, best friends forever and never ends haha!

Nu är jag dock hemma, ville vara kvar en natt till men går inte pga malin jobbar och jag har skola, men på tisdag åker jag dit igen fast med klassen. Då blir det kul kul med min favorit, Malin! Nu ska jag knarka in wikipedia och förhoppnings vis hittar jag någonting där om Olle Bolle och mina kära ankor. haha nej skämt och sidor det är nog bara malin som förstår vad jag menar. Bilder från i helgen kommer imorgon.

Hoppas ni har haft en lika bra helg som mig, för min har varit helt lovely!

Kommentarer

Hahahahaha så söt! Tack för en underbar helg hjärtat <3

2010-03-28, 23:30:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback